Monday, April 19, 2010

Tukar...


Setelah berunding selama separuh hari (hari Jumaat kejap jer walaupun nama separuh hari, lebih kurang suku hari jer waktu kerja) akhirnya TPBK bercakap dengan Pegawai Sumber Manusia, dia dah buat perjanjian, dia tak akan ubah apa yg dia tanda dalam borang tukar aku..aku macam geram jer..tp nasib baik pegawai Sumber Manusia slow talk dengan dia, dan dia seakan faham...akhirnya dia berjanji dengan Pegawai Sumber Manusia, dia masih tanda tempat yg ada tulis "bertukar dengan pengganti dihantar kemudian", tp katanya kalau pengganti tak hantar pun tak per...ok lah, aku lega bila dia dah buat janji dengan Pegawai Sumber Manusia macam tu....

p/s: kat atas letak gambar permandangan. jumpa kat intenet...blog sapa ntah aku ciplak jer...ampun yer tuan punya gambar tu...cantik sgt gambar tu...

Dah lah petang jumaat tu sampai kul 5.00 petang masalah aku baru selesai...sampai 3 pegawai masuk campur baru ok.....kalau dia tak benar aku tukar, aku mesti datang kerja dengan wajah tension sepanjang hari...yerlah dah boring duduk sini hampir 10 thn...hati memberontak nak tukar...tukar jer lah ...apalah payah sangat boss ni nak bg aku nak tukar...org lain boss tukarkan jer kalau boss tak suka...tak payah isi borang, boss jer yg buat memo kepada pihak pengurusan...aku lak lain kes, nak tukar pun payah...

No comments: